در پی هشدار دیده بان حقوق حیوانات، خرس دیواره مرگ ورزنه ضبط شد/ خرس بی نوا از قفس ۱/۵ متری به تهران سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 22 مرداد 1393
بازدید : 682
نویسنده : kaveh

 

دیده بان حقوق حیوانات: خرس اسیر در میان دیواره مرگ ورزنه ضبط شد.

به گزارش دیده بان حقوق حیوانات خرسی که مدت ها در قفس ۱/۵ متری اسیر بوده و در هر نمایش دیواره مرگ وادار به ضجه زدن می شد توسط گارد محیط زیست ضبط شد.

میر حسین داداشی، رئیس اداره ساماندهی و هماهنگی دفتر صید و شکار محیط زیست با اعلام این خبر به دیده بان حقوق حیوانات گفت این خرس تا تعیین تکلیف نهایی برای نگهداری به تهران منتقل خواهد شد.

هفته گذشته با دریافت گزارشی از یک هموطن مقیم منطقه، پیگیری های دیده بان حقوق حیوانات آغاز شد و با کمک گزارش دهنده و سه گزارشگر اعزامی به منطقه، در شب های متوالی اسناد تصویری در قالب فیلم و عکس تهیه و به موازات مراتب جهت پیگیری به مسوولان سازمان اطلاع داده شد.

همچنین آقای مهندس افشین کرمی در یک مصاحبه زنده رادیویی قول پیگیری سریع ماجرا را داده بودند که با توجه به اقدام انجام شده و در اقدامی تحسین بر انگیز این خرس از اسارت در قفس یک و نیم متری خلاص و ضبط شده است.

دیده بان حقوق حیوانات ضمن تشکر از اقدام سریع مسوولان، امیدوار است این رخداد به مرور برای سایر حیات وحش اسیر در چنگال خودخواهی افرادی که از اسارت حیوانات و حیوان آزاری سود مالی می برند نیز رخ دهد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








من در این وبلاگ که از سایت www.arw.ir تغذیه می شود. قصد دارم صدای حیوانات مظلوم و بیگناه را به گوش شما هموطنان عزیز برسانم. کبی برداری از مطالب سایت تنها با درج منبع قانونی می باشد. با تشکر
پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی
پی کو باکس
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دیده بان حقوق حیوانات و آدرس arw.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پی کو باکس

RSS

Powered By
loxblog.Com
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ پروباکس ایرانی بزرگترین سایت تبلیغات اینترنتی